Co słychać? Wiadomości bez okrucieństwa (listopad 2016)

Ten post może zawierać linki partnerskie, które bez dodatkowych kosztów mogą przynieść mi niewielką prowizję.

Zdjęcie opublikowane przez Too Faced Cosmetics (@toofaced) 4 listopada 2016 o 11:01 PDT

Estee Lauder przejmuje Too Faced

Wiem, co wszyscy myślicie... DLACZEGO!!! i nie, proszę, nie Too Faced!!! Ughs. Kolejna ukochana marka cruelty-free sprzedana za podobno 1,45 miliarda dolarów niezbyt wolnej od okrucieństwa marce Estee Lauder!

Estee Lauder ma złą historię nabywania marek wolnych od okrucieństwa, a następnie zmieniania swojej polityki testowania na zwierzętach, aby powiedzieć, że nie testują na zwierzętach "chyba że jest to wymagane przez prawo". Przypadek w punkt ze Smashbox i Aveda (ten post tutaj wyjaśnia wszystko).

Chociaż Too Faced twierdzi, że pozostanie cruelty-free i nie będzie sprzedawać w Chinach, wielu kupujących cruelty-free odmawia kupowania produktów tej marki, ponieważ uważają, że ich pieniądze pośrednio finansują i wspierają więcej testów na zwierzętach przeprowadzanych przez firmę macierzystą, Estee Lauder.

(Źródło: Business of Fashion)


Chiny zatwierdzają metody testowania bez udziału zwierząt

Uważaj na to, co czytasz, Chiny nie zniosły jeszcze swoich wymagań dotyczących testów na zwierzętach i obecnie nadal wymagają, aby wszystkie importowane kosmetyki były testowane na zwierzętach, zanim zostaną dopuszczone do sprzedaży w ich kraju.

Ale wszyscy tutaj świętujemy każde zwycięstwo, duże lub małe, więc cieszymy się, że Chiny podejmują właściwe kroki, akceptując, po raz pierwszy w historii, dane z metody testowej bez udziału zwierząt!!!

"Zaakceptowanie przez rząd testu fototoksyczności 3T3 oznacza, że firmy kosmetyczne sprzedające w Chinach będą mogły przekazywać dane dotyczące kosmetyków do tego konkretnego testu, obejmującego ekspozycję na światło, bez konieczności krzywdzenia zwierząt".

Brawo Chiny! Oby tak dalej, a testowanie kosmetyków na zwierzętach stanie się przeszłością!

(Źródło: PETA)


Zdjęcie opublikowane przez philosophy (@lovephilosophy) 13 sierpnia 2016 o 8:07 PDT

Filozofia nie jest wolna od okrucieństwa

Urocza Courtney z wolnego od okrucieństwa bloga Phyrra.net opublikowała raczej rozczarowującą odpowiedź od znanej marki kosmetyków do pielęgnacji skóry, Philosophy. Wielokrotnie pytani o to, czy marka sprzedaje w krajach, które mogą wymagać testów na zwierzętach (np. w Chinach), nie potrafili udzielić jednoznacznej odpowiedzi i zamiast tego odesłali do polityki korporacyjnej swojej spółki macierzystej, Coty Inc.

Kiedy marka zależna, która twierdzi, że jest "wolna od okrucieństwa", odsyła do polityki firmy macierzystej, która nie jest wolna od okrucieństwa, zwykle nie kończy się to dobrze dla marki.

Coty Inc. nie jest wolna od okrucieństwa, a w ich polityce sugeruje się, że sprzedają w Chinach, gdzie testy na zwierzętach są wymagane przez prawo. Teraz wygląda na to, że Philosophy stosuje tę samą politykę, co Coty Inc.

Szkoda.

(Źródło: Phyrra)


A photo posted by Kat Von D Beauty (@katvondbeauty) on Nov 26, 2016 at 3:12pm PST

Kat Von D wyda nową wegańską paletę

Wegańskie palety są czasami trudne do zdobycia, ponieważ zawsze wydaje się, że jest jeden lub dwa odcienie, które nie są wegańskie. Na szczęście Kat Von D Beauty spełnia swoją obietnicę produkowania bardziej wegańskiego makijażu dzięki swojej najnowszej palecie Alchemist!

"Wewnątrz pięknego opakowania znajdują się cztery piękne opalizujące pigmenty: [Zielony] Szmaragd, [Ultra-Fioletowy] Ametyst, [Niebieski] Szafir i [Różowy] Opal. Każdy odcień został zaprojektowany tak, aby można go było używać samodzielnie jako rozświetlacza lub nakładać go na ulubione szminki i cienie do powiek, aby zmienić ich kolory".

Paleta Alchemist będzie dostępna w sklepach Sephora 24 grudnia 2016 roku.

(Źródło: PopSugar)

Powiązane artykuły

Profesjonalne kosmetyki mineralne dla Ciebie

Jeżeli poszukujesz sprawdzonych kosmetyków mineralnych wysokiej jakości odwiedź sklep internetowy firmy Earthnicity Minerals.

Produkty Earthnicity Minerals to znane na całym świecie kosmetyki mineralne, coraz bardziej popularne także w Polsce, głównie ze względu na ich naturalny skład i szeroką gamę oferowanych produktów. Na stronie producenta znajdziemy mineralne podkłady, korektory, pudry rozświetlające i matujące, róże, bronzery, cienie, pomadki czy pędzle kabuki.